Jump to content
Make sure that your threads are placed in the correct sections. It saves the Moderation team some work.

Recommended Posts

Posted (edited)

Fatality.win cracked have fun ❤️.

fatality.win.zip

Stay Fatal 😛.

Edit : Just so you know its not a bitcoin miner/its some kind of an network eating stuff but it doesnt affect you're PC.

Edited by pAin
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

23 minutes ago, NOTOSK said:

Cfg pls 🙂

😛

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, daisuki3 said:

No worries ive used it and it works just fine, theres only one problem... Once u open and inject the cheat, when u close the game you'll have to restart you're pc cuz it says that its open in another cs so its buggy but works fine 🙂 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, pAin said:

No worries ive used it and it works just fine, theres only one problem... Once u open and inject the cheat, when u close the game you'll have to restart you're pc cuz it says that its open in another cs so its buggy but works fine 🙂 

 

u need to type in ur cmd (admin), this taskkill /IM CSGO.EXE /F , after closing csgo

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, gkgk7629 said:

u need to type in ur cmd (admin), this taskkill /IM CSGO.EXE /F , after closing csgo

Ohhh thanks dawg ❤️ 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, pAin said:

Ohhh thanks dawg ❤️ 🙂 

RAT MINER DETECTED 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, fur2551 said:

RAT MINER DETECTED 

What do you mean where?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, pAin said:

What do you mean where?

When you inject fatality.win check your processes even with good varients your network will be overshared

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, fur2551 said:

RAT MINER DETECTED 

 i really wanna see this since everyone uses the same dll also i have no use of ratting people so if you have proof tell me also if u think ur being ratted please read an edit ive made, if you think your beeing ratted bcuz once you close cs the hack still runs its cause its cracked and also bugged u need to type in ur cmd (admin), this taskkill /IM CSGO.EXE /F , after closing csgo

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am not blaming you that you re ratting give me your dc will sendsome legit proofs 

11 minutes ago, pAin said:

 i really wanna see this since everyone uses the same dll also i have no use of ratting people so if you have proof tell me also if u think ur being ratted please read an edit ive made, if you think your beeing ratted bcuz once you close cs the hack still runs its cause its cracked and also bugged u need to type in ur cmd (admin), this taskkill /IM CSGO.EXE /F , after closing csgo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, fur2551 said:

I am not blaming you that you re ratting give me your dc will sendsome legit proofs 

 

pAin#6469 go 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, fur2551 said:

I am not blaming you that you re ratting give me your dc will sendsome legit proofs 

 

Send me proof ill see it in the morning its 4:30 Am and i wanna go to bed i wont reply now peace add me and dm me it ill reply tommorow ❤️

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kevin931019 said:

我當注入死機總是
如何解決😞   THX

我不知道對不起,您的PC / Windows一定有問題,僅下載一個新的Windows就無法幫助您。

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/9/2020 at 5:37 PM, pAin said:

Hell yeah dawgg Stay Fatal 🙂

Bro, i jsut went to fatality website logged in, then copyed the main text, loaded fatal in csgo, went to ur post and psoted fatality; D

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, gaga3 said:

Bro, i jsut went to fatality website logged in, then copyed the main text, loaded fatal in csgo, went to ur post and psoted fatality; D

XD all good dawg ❤️

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, kevin931019 said:

i mean is csgo crash  not my pc

Yeah its supposed to crash youre game when you type the command in command prompt

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/10/2020 at 11:31 AM, fur2551 said:

I am not blaming you that you re ratting give me your dc will sendsome legit proofs 

 

Its not a virus... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...